sâmbătă, 9 martie 2013

Pozitia Copilului


Dragi prieteni este weekend, cea ce înseamnă că pe online e puţină activitate toţi bloggerii îşi iau câteva zile libere, mâine o să am şi eu o tentă de libertate:))) dar până atunci nu putea să treacă ziua fără un articol, bineînţeles.
Când am început să scriu pe blog vă povesteam, ca o să apară recenzii ale filmelor mele preferate şi nu numai: D.Prima recenzie este despre" Poziţia copilului"

Poziţia copilului vorbeşte cu emoţie, dar şi cu umor, despre relaţia dintre o mamă dominatoare şi fiul ei adult. Poziţia copilului este un film despre traumele sufocării copiilor prin dragoste, despre amprentele pe care le lasă părinţii asupra personalităţii copiilor. În acelaşi timp, filmul este o radiografie a "high-class-ului" românesc contemporan, vorbind despre trafic de influenţă şi corupţie la nivel mic în instituţiile de bază ale societăţii şi extensiile acestora asupra întregului sistem socio-economic din România de azi.
Scenariu realist, un regizor care se întrece pe sine şi o mână de actorii talentaţi, fac din acest film un candidat la filmul romanesc al anului.

Personal nu am ce să critic la acest film, este cum spun eu <bune bah>, totuşi se putea mai bine. Sunt momente în care filmul plictiseşte şi în care actorii au un joc monoton, trecând peste tot ofer nota 7.50: D





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu