luni, 11 martie 2013

CEZAR OUATU


  Salutări prieteni, a trecut şi weekend-ul acesta aşa că este timpul să revenim la treabă. Astăzi citeam în diferite publicaţii despre Cezar Ouatu "câştigătorul" EUROVISION 2013 ROMÂNIA, cu piesa "It's my life" piesa modestă, extrem de modestă din punctul meu de vedere.

  Acest artist sunt sigur că nu va intra în "top10", va fi cred o prestaţie mai slabă de cât cea de anul trecut a celor de la Mandinga. Are o voce frumoasă, dar nu se potriveşte cu EUROVISIONUL o competiţie în care cred că Monica Anghel se descurcă mai bine. Nu vreau să par răutăcios, dar este un cântec extrem de prost şi îmi este ruşine şi acum de manevrele făcute la EUROVISION ROMÂNIA.

 Totuşi cred că este bine să trec în revista declaraţia făcută de Cezar la sfârşitul concursului:
"Le mulţumesc fanilor! Nu e nimic fals, datorită vouă am ajuns aici şi datorită vouă trăiesc un vis. Până în urmă cu puţin timp, nu eram cunoscut în ţară, iar în trei săptămâni am câştigat atâţia prieteni! Mulţumesc mult familiei, fraţilor mei de acasă, mamei mele şi tatălui, care mă priveşte din cer".









P.S: Regret ca favoritul meu Andrei Leonte a ocupat ultimul loc in finala ,dar asta este......


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu