sâmbătă, 23 martie 2013

Leadership! Un lider buna!



   Este foarte important să crezi că poţi fi un lider bun. Dar mai important este să fi un lider, am lipsit din mediul online 4 zile datorită faptului că am fost la un training de Leadership şi drepturile omului. Personal am învăţat lucruri excepţionale şi extrem de importante la acest curs. Mulţumesc pe această cale oamenilor care m-au invitat "Salve prieteni ": d

  Acum concret am să spun că acolo mi-am dat seama că de fapt extrem de important să fi un lider pentru oameni şi nu un şef, lucru pe care îl ştiam şi înainte dar acum, ştiu exact ce şi cum trebuie făcut...: d. Părerea mea este ca un lider nu este lider dacă nu provine din mediul oamenilor pe care îi conduce, trebuie să îi respecte, să îi asculte şi să îi lase să ia anumite decizii.
  Când vorbim de lideri sunt două tipuri:
1. Liderul formal-Este liderul numit în funcţie, care îşi ascultă, susţine, respecta, ajuta echipa etc.
2. Liderul nonformal -Este acel membru din echipă care în momentul când şefu' sau lasă de dorit, susţine, respecta, ascultă, ajuta echipa etc
 Un lider este un om care îşi lasă echipa să ia decizii, să aplice şi să culeagă laurii când merită. Sunt tot mai puţin lideri în lumea modernă, în schimb sunt tot mai mulţi şefi, acesta este un lucru extrem de gravă. Pentru a opri acest lucru, eu vă sfătuiesc să participaţi la cursuri de leadership şi să vă alăturaţi ONG-urilor şi organizaţilor de tineret. Aveţi de câştigat extrem de mult.: D!
  Dacă sunteţi interesaţi de Leadership şi Advocacy, acest blog este locul unde găsiţi răspunsuri la întrebările dvs.

 P.S. O să publicăm periodic articole despre Leadership şi Advocacy!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu