luni, 18 martie 2013

Dorinta!!






Acum câteva ore am primit de la o cititoare, poate viitoare colaboratoare a noastră, Andreea un articol destul de interesant, prefer să nu modific nimic din el îl postez cum l-am primit.

                                                             Dorinţa

Heii... vi s-a întâmplat vreodată să vă puneţi o dorinţă şi peste ani să se îndeplinească?
Ei bine.. şi eu am avut o dorinţă. Şi aceea de a-mi vedea părinţii despărţiţi. Da! Ştiu.. ciudat şi urât din partea mea să îmi doresc asta. Dar la vremea aceea aveam doar 5 ani. Eram o copilă care se uită la tv, în special la desene animate.. le iubeam; x. Vedeam La tv mulţi copii cu părinţii despărţiţi şi acei copii aveau parte de călătorii frumoase cu fiecare părinte şi totuşi, erau fericiţi. Vroiam şi eu asta.. să am parte de multe vacanţe peste tot în lume. Şi.. mi-am dorit... mi-am dorit să se despartă ai mei părinţi.
Vremea a trecut.. şi o dată cu ea şi anii.. şi acea "dorinţă" stupidă s-a uitat. Ajunsesem la o vârstă la câte puteam gândi mai bine.. oarecum.. Zilele treceau, problemele în familie apăreau... la fel şi certurile. Părinţii mei se certau din ce în ce mai des în ultimul timp... La şcoală, oricât de mult încercam să nu mă mai gândesc la probleme de acasă nu reuşeam.. şi acest lucru era vizibil.. chiar şi pentru profesori.. care vroiau să ştie de ce nu pot şi atentă la ore.. dar eu refuzam să le răspund. Ajunsesem să nu mai comunic cu foarte multă lume, mă închideam în mine... puţini ştiau ce se întâmplă cu mine (prieteni apropiaţi, rude.. chiar şi psihologul şcolii).
~~ Şi iată că venise şi ziua "cea mare" -ai mei părinţi s-au hotărât în cele din urmă că este mai bine să se despartă. Nu îmi venea să cred că auzeam... Simţeam că se crapă pământul sub picioarele mele.. ~~
Ei bine... iată-mă acu'.. am 17 ani, locuiesc cu mama într-un orăşel micuţ... şi chiar dacă a durat ceva timp suntem din nou fericite şi avem o viaţă minunată. Şi pot spune că sfaturile acelor persoane.. pe mine, cel puţin.. m-au readus la viaţă şi le mulţumesc pentru asta.: D

                                                                                                                     Scris de: Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu