luni, 8 aprilie 2013

Sunt sau nu bloggerii o forta in Romania!


      De câteva zile mă tot obsedează o întrebare, sunt sau nu bloggeri o forţă în România. Bineînţeles părerile sunt diferite, dar sincer este încă un punct sensibil al Blogosferei din România. Când am luat contact prima dată cu Blogosefera din România, numărul bloggerilor era mult mai mic, era un domeniu nou pentru români şi puţin încercat.Au trecu de atunci mai bine de 5 ani iar numărul blogarilor să tot mărit, dar oare câţi sunt bloggeri cu adevărat?

    În fiecare zi apar bloguri în diferite domenii, dar dacă ai un blog nu însemna că eşti blogger, poate eşti doar amator de scris, sau doreşti să spui ceva şi o ultimă categorie ai văzut că se câştigă bani "uşor" şi crezi că poţi face şi tu asta:))). Din punctul meu de vedere ultimă categorie trebuie eliminată deoarece suntem scârbiţi de asemenea exemple. Adevărul este că din 100 de autori de bloguri numai 22-23 se pot numii bloggeri. Observ că bloggarii de şcoală veche cum îi numesc eu şi anume cei care au apărut înainte de 2008, continua să facă blogging serios şi să dovedească că şi românia are blogging, dar oare au devenit ei o forţă?

   Cu părere de rău consider că încă nu, sunt tari în care bloggerii pot chiar să schimbe guverne sau măcar să aibă un cuvânt de spus, la noi mai este mult de muncă până acolo. Faptul că zilnic apar bloguri, este după părerea mea un lucru negativ deoarece apar scri câte ceva poate de valoare poate fără valoare şi dispar şi ce rămâne în urma lor? Tot bloggarii de şcoală veche pe care îi salut cu foarte mult respect: Chinezu, Zoso, Blogatu, Manafu, echipa TNR etc.

   Poate că este momentul să îi susţinem pe aceştia şi de ce nu să învăţăm cum se face de la ei şi de ce nu, peste încă 5 ani să afirmăm că bloggerii din românia sunt o forţă.
  Când am adresat întrebarea "Credeţi că bloggerii sunt o forţă în România?" am primit mai multe răspunsuri printre care:"Bloggarii mai au mult de muncă până acolo " sau "Bloggarii nu sunt o forţă, însă Vlogarii sunt".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu