miercuri, 3 aprilie 2013

Curatenie si iar curatenie!


  Ca fiecare om am si eu un ritual de curăţenie pe care îl repet zi de zi :D.Datorita faptului ca tot timpul sunt la şcoală sau pe drum in diferite proiecte , cursuri sau călătorii aţi spune ca nu am timp de curăţenie.Greşit!Inca de mic , mama mi-a întipărit in minte cat de importanta este curăţenia.Categoric am avut un bun antrenor , înţelegeţi cat de greu ii era mamei când eram micuţ, tata la servici iar eu un băieţel dezordonat. A trecut timpul şi am înţeles cât de importantă este curăţenia.

  La mine în familie există o tradiţie, în fiecare primăvară casa este "întoarsă" pe dos pentru celebra " Curăţenie de primăvară"într-o luptă pe viaţă şi pe moarte.. Acum vă prezint echipele, în colţul roşu, campioana la categoria grea, Mama, care vine de la echipa "Împreună facem casă bună", în colţul albastru, echipă formată exclusiv din bărbaţi eu şi tată, suntem reprezentanţii echipei "Farmecul gospodăriilor româneşti".

  Acum să vă povestesc ritualul nostru de curăţenie:). Eu şi tata ne înarmăm cu toate covoarele din casă, pe care le scoatem în curte (am omis să vă spun că stau la ţară) unde ajutaţi de perii, soluţie specială de curăţat şi multă apă le spălam extraordinar de bine.În timul acesta mama nu se lăsa şi lustruieşte impecabil geamurile casei noastre (să fiu sincer destul de mare) anul viitor cred că o să folosească produselehttp://www.farmec.ro/ /.Astfel se termină Runda 1, iar meciul este pe contre.

 Runda 2 începe cu mine şi cu tata înarmaţi cu monştrii, lavete şi soluţie de spălat parchet pregătiţi să lustruim podelele, mama ataca lustruind cu îndemânare de chirurg gresia din baie, bucătărie şi de pe scării. Runda 2 se termină în corzi:)).

 Runda 3 şi cea decisivă începe cu mine şi cu tata făcând curăţenie în mansarda casei, iar mama care înlocuieşte în întreaga casă hainele de iarnă groase cu cele de primăvară mai subţiri. Meciul se termină cu ambele echipe la un pahar de suc.
  Lupta rămâne nedecisă (evident mama câştiga: D) iar luptătorii îşi dau mâna. Anul viitor această luptă va fi arbitrata dehttps://www.facebook.com/farmec.company .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu