marți, 23 aprilie 2013

Cititul este viata!


  Salve prieteni, revin după o absenţă de câteva zile din cauza programului prea încărcat.Cu părere de rău va spun că articolele pe acest blog nu vor mai fi aşa de multe, o să încerc să scriu un articol la 2 zile, bine documentat şi la obiect: D.

   Acum am să trec direct la ce vreau să scriu astăzi şi anume "Nevoia cititului" căci aşa spunea astăzi un bun prieten: D, am acceptat provocarea lui şi scriu un articol legat de citit: D.
   Sunt convins că aţi observat că în ultimi ani cititul pierde teren în faţa televizorului, a computerului, etc. Dar nu va întrebaţi de ce? Recunosc că nici eu nu mai citesc cum citeam odinioară, timpul nu îmi mai permite, cu toate că este şi va rămâne una dintre pasiunile mele pentru tot restul vieţi. Dar de ce petreceţi mai mult timp citind postările de pe facebook, twitter, hi5 sau revistele de scanda decât o carte bună? Poate pentru că aşa e la modă sau pentru că asta vă interesează. Eu spun că nu este bine, cititul ne formează caracterul şi mai ales ne formează ca cetăţeni ai acestei ţări, al cărui fan sincer nu sunt datorită societăţii bolnave.

    Duminică după cum am anunţat în ultima postare am fost la o activitate numită "Un regat pentru o carte" organizată de CJE Gorj: D, unde am întâlnit oameni extraordinari şi dornici de citit dar ce mai impresionat foarte tare, a fost o bătrână care a venit a cumpărat o carte i am văzut în ochii ei o sclipire cum rară mi-a fost dat să văd, acea sclipire pe care o are un copilaş care îşi primeşte jucăria dorită. Acest lucru mă pus pe gânduri, m-am simţit inferior şi ruşinat de lecţia de viaţă pe care această bătrânică mi-a oferit-o.
    Citiţi dragi prieteni, citiţi tot ce vă cade în mână, cititul este viaţa!



2 comentarii: