luni, 1 aprilie 2013

Scoala altfel!


Hei lume dacă nu ştiaţi vă spun eu, astăzi oficial în toate şcolile din România a început săptămâna altfel. Sincer îmi place acest proiect ce are un impact desul de mare în media, plus că este un început pentru educaţia nonformala din România. Am am fost, sunt şi voi fi adeptul educaţiei nonformale şi consider că această săptămână este punctul de plecare.

   Pe parcursul acestei săptămâni am observat că acum se fac multe activităţi de ecologizare, lucru care mă bucură. Acestea fiind spus fac un apel la bloggerii care doresc să disemineze această săptămână de activităţi în blogosfera. Este una din puţinele decizii bune luate în sistemul educaţional din România şi merită susţinută. Categoric este perioada în care muzeele, cinematografele sau teatrele au mai mulţi vizitatori în rândul tinerilor, care sunt mai preocupaţi facebook, twitter... decât de cultură.

Consiliul Naţional al Elevilor susţine această activitate, chiar au pregătit şi materiale de promovare.
Sunt de părere că trebuie să îi susţinem în această acţiune.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu