vineri, 5 aprilie 2013

Schimbare in PD-L , un plus in PNL!


 Una dintre ştirile care face senzaţie astăzi în presa din Gorj şi nu numai, este decizia şefului filialei PD-L Gorj de a trece PNL.Este surprinzătoare această decizie, eu personal îl vedeam pe Ion Cupa ca un salvator pentru filiala PD-L Gorj. Zvonurile însă circula de ceva timp cu această decizie a deputatului de Gorj.
  Sincer sper să aibă succes în noul său partid unde categoric va avea mult de muncit, dar îi regret plecarea din PD-L Gorj.Mă rog este decizia lui şi sper că măcar să îşi păstreze verticalitatea în continuare. Cred că stimatul nostru guvern ar trebui să fac o lege despre aceste treceri dintr-un partid în altul. Corect ar fi să rămân în partidul X care mă făcut parlamentar până la sfârşitul mandatului său măcar dacă plec să îmi pierd mandatul.


Mai jos aveţi declaraţia făcută de Ion Cupă, în care îşi motivează decizia: „Pentru mine, ieri a fost o zi foarte importantă, când am luat decizia la Bucureşti, ar trebui să motivez de ce fac gestul acesta. În primul rând, sunt două componente majore, odată, componenta centrală a partidului, eu am venit cu inimă deschisă şi cu credinţă că pot să fac treabă. Alegerile interne de la nivel central au afectat major organizaţia de la Gorj. Imaginea de la convenţia unde a fost ales domnul preşedinte Blaga, imaginea sălii de la jumătate când au început să se numere voturile a fost una dezolantă, a fost una a unei oşti rupte în două şi cu duşmani în interior. De atunci am început să pun problema dacă mai pot să continui acel proiect pe care mi l-am asumat de a reorganiza PDL Gorj. Viitorul PDL-ului pentru mine nu mai însemna mare lucru după acea şedinţă. După aceea, au continuat problemele locale”, a declarat deputatul.

Citeşte mai mult: http://adevarul.ro/





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu