joi, 14 martie 2013

Un suflet pentru tricolori!!!


 Salve lume, se apropie cu paşi repezi meciul ROMÂNIA-OLANDA, pe data de 25 martie. Să zicem că acest meci din punctul meu de vedere va decide calificarea tricolorilor la Mondialul din Brazilia. Am ales să dau curs provocării venite din partea celor de la http://blogalinitiative.ro/, am să transmit şi eu un mesaj tricolorilor.

Va mai amintiţi clipele de extaz din 94', când blonzii noştri făceau ravagii în America? Mai cunoaşteţi sentimentul de mândrie naţională din momentul în care învingeam Olanda la Constantă, sau chiar momentul în care la Euro 2008, Chivu şi tot stadionul cântau din suflet "Deşteptate Romane".? Dacă da, este timpul că voi tricolorilor să arătaţi că se poate, luptaţi până la ultima picătură de sânge. Luptaţi pentru: Hagi, Dobrin, Lupesc, Petrescu, Lucescu, Dudu' Georgescu. Luptaţi pentru Nesu", pasaţi că Barcelona, atacaţi ca Real Madrid şi nu renunţaţi, indiferent de rezultat.
 Şi nu uitaţi, indiferent de rezultat dacă voi o să jucaţi cu demnitate şi caracter, noi vă aşteptam în România, cu bucurie şi respect.

Cred că aş pute continua la nesfârşit, dar nu am să o fac mă opresc aici, tricolorilor faceţi-l mândru pe Angelo: d antrenor genial, luptaţi pentru noi şi noi luptăm pentru voi! Hai România!

Acest articol l-am scris cu sufletul şi dăruirea mea, băieţi CITY INSURANCE este alături de voi http://www.cityinsurance.ro/





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu