joi, 7 martie 2013

FIRST


   Acesta este primul articol al blogului meu, unde vreau să clarific ce şi cum.În primul rând sunt să
Zicem aşa, un "blogger" independent adică am să scriu ce îmi trece prin cap, am să critic, am să
Atac, am să afirm şi am să creez. Sună dur nu? Îmi doresc să mă criticaţi când greşesc şi o să se
Întâmple.

    Acest blog este o gură de libertate, de care poate era nevoie să zicem în această lume 2.0 cum spune
Chinezu', urmăresc tot ce este în jurul meu şi pot spune că sunt dezamăgit. Aici am să scriu totul în faţă,
Am să arunc CUVINTE ÎN FAŢĂ.Voi crea un spaţiu în care vă puteţi regăsi şi unde puteţi comenta liniştiţi şi fără frică.

  Trebuie să anunţ de acum că nu vor fi postari extraordinar de multe pe acest blog, în medie 4-5 pe săptămână deoarece timpul nu îmi permite mai mult. Aştept dacă doriţi să publicaţi un articol, un simplu mesaj la rubrica "UNDE şi CUM îl găsiţi pe Che".

 Subiectele abordate aici sunt de un interes destul de mare cred eu şi am să încerc să fiu consecvent.
  Articolele nu vor fi foarte mari, vor fi să zicem medii, interfaţa şi designul blogului o să fie editate pe parcurs şi aştept sugestii sau sfaturi în aceeaşi rubrica de mai sus. Îmi doresc să colaborez şi să realizez proiecte alături de alţi bloggeri dornici de acest lucru.

   Cam atât cu primul meu articol...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu