luni, 13 mai 2013

Prostia asta....

   Unul dintre lucrurile pe care nu le suport în viaţă este prostia dusă la absurd, din păcate am parte de acest lucru aproape zilnic:)). Nu pot să înţeleg cum în momentul în care stai liniştit şi îţi vezi de treaba ta, apare un "prost" şi îţi strică bună dispoziţie.
   Un exemplu concludent este păţania mea de astăzi, stăteam relaxat verificându-mi mail-ul, când trece pe lângă mine un specimen rar, aşa numitul om al grotelor, adresându-mi o întrebare destul de ciudată: - Vrei să ne batem! Stupoare:)) frate avem 18-19 ani şi încă gândim ca la 9 serios? Din ce motiv? - Să vedem care este mai tare!. Aaa am uitat să vă precizez acest "ZORRO" modern:)) este şi un "extraordinar" elev.
  Părinţi mei m-au educat să refuz astfel de provocări destul de patetice, îi răspund individului "- Bai frate hai plimbă ursul că nu am timp de tine:)). Uimire şi stupoare, ZORRO mă acuză că sunt laşi şi părăseşte incinta nervos.
   Acum stau şi mă întreb dacă societatea asta a noastră, chiar suferă de prostie acută? Şi îmi răspund singur, sigur că da. Ehe ca bună e vorba aia, "PROSTUL NU ESTE PROST DESTUL DACĂ NU ESTE ŞI FUDUL". Sincer eram aproape să accept provocarea lui ZORRO, că de mult nu am mai avut parte de o confruntare cu un "prost", dar fraţilor dacă ne punem mintea cu proşti, suntem mai proşti că ei.


                                                                                                                         Cu stima necesară!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu