luni, 13 mai 2013

Dezastru' al modei!


    Este chiar atât de greu să va îmbrăcaţi şi mai spun odată,  îmbracaţi acceptabil? Din câte văd eu nu prea. Nu ştiu ce modă este asta apărută peste noapte, la aceste fete fără minte care poartă colanţi (tigri, zebre, spaţiu, etc) fără să înţelegeţi că de fapt, colanţii nu sunt pantaloni, se poartă şi ei cu un tricou mai lung, o bluză, etc..

    Pe mine ca bărbat chiar nu mă impresionează fetele care poartă genul ăsta de colanţi strânşi pe picior care scot în relief toate părţile intime, e ok da poate credeţi că sunteţi mai sexy aşa, vă spun eu că vă înşelaţi. Personal mai sexy mi se pare o fată car poarta colanţii cu un tricou mai lung sau o fată cu o fustă decentă, puţin mai sus de genunchi. Chiar credeţi că asta este o modă? Au devenit străzile ZOO şi noi nu am aflat?Sau sunteţi ca oile dacă se aruncă una în apă sare după ea toată turma?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu